من دخترم میگفت جیش
دسشویی منم گفتم حتما خودش دوس داره
یه. چندروز بردم
بعدم دیدم نمیاد
لج میکنه
جیش میکنه تو خونه
منم دیگه گفتم ولش کن
تا 2سال بعد بگیرم
یا پی پی رو میشناسه؟؟ دختر من بهش میگع أه أه .دماقش رو میگیره و یا عوق میزنه. ولی خبر نمیده ک...تموم شد میاد میگه أه أه بو میدم...ولی جیش رو گاها میگه و هر ی ساعت تنبلی نکنم ببرمش سرویس جیش میکنه و همون مای بیبی خشک رو میبندم تا وقتیکه چسباش خراب شن یا جیش کنه توش...
من از اول اسفند شروع کردم هر ۲۰ دقیقه پسرمو میبردم سرویس جیش میکرد ابنوسط خطاهم داشت ... الان بعد از یک ماه هر نیم ساعت ۴۵ ذقیقه خودشو نگه میداره تا میبرم سرویس جیششو میکنه... بستگی ب بچه داره بعضی بچه ها زود یاد میگیرن بعضی هام ن...و اینک اگ میخای کامل از پوشک بگیری باید اول از شیر بگیری ... من قبل خواب ظهر وشبش میبرم جیش میکنه حداقل تا ۲ساعت توخواب جیش نمیکنه ولی خب هنوز شبا پوشکش میکنم
جیش میگه و میدونه یعنی چی؟؟
اگه وقتش برسه خود بچه بهت میگه وخیلی راحت میگیریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.