۱۶روزه زایمان کردم دل درد دارم همش .چیکار کنم؟

۲ پاسخ

دل دردچطوری؟ منم دلم دردمیکنه اما از داخل شکمم احساس درد دارم

چه دل دردی منظورته؟
اگه بخیه هات درد میکنه شیاف دیکلوفناک بزار هر ۱۲ ساعت
اگه دل درد پریودیه
صبحا ناشتا ی لیوان نشاسته بخور با قرص مفنامیک اونم ۱۲ساعتی یکبار
دکتر به من قرص مفنامیک و سفکسیم و شیاف داد

سوال های مرتبط