۲ پاسخ

احتمالا کولیکشه .
تا ۲ ماه بیشتر میشه بعد رفته رفته کمتر میشه تا ۳-۴ ماه تمومه
تجربه من تو کولیک این بوده که هیچ کدوم از دارو ها رو دخترم جواب نداد . اخرش فقط اینفاکول دادم
گریپ میکسچر رفلاکس رو تشدید میکنه حواست باشه
حوله گرم بذار رو شکمش و ماساژ بده
رو شکم رو دستت بخوابون
اسکات بزن با بچه تو بغلت . یعنی بغلش کن و زانوهاتو یه کوچولو خم کن دوباره پاشو
خیلی جوابه بعضی وقتا
صدای سشوار باز کن براش وقتایی که شدیده

اگه هم هیچ جوره اروم نشد یذار رو پتو تابش بدین

منم دیشب دخترم همینطوری شد
از ۵ شروع کرد ۱۲ دیگه با ماشین بردیم بیرون دورش دادیم خوابید

سوال های مرتبط