چجوری اینجوری تهاجمی لاغر میشید،منم دقیقا برعکس شما ۱۰ کیلو ۱۰ کیلو چااق میشم😂🤦♀️
دستت رو سر من کاش منم 10 کیلو کم کنم
منم همینطور منکه افسردگی گرفتم
منم همینطورم دنبال راه چاق شدنم
اگه کسی راهی برای چاقی پیدا کرد بهن بگیددددد لطفاااا:(
منم اینجوری شدم و به شدت اعتماد ب نفسم پایین رفته،از عطاری معجون چاقی بوعلی گرفتم هم اشتهام زیاد شده هم الان بعداز دو هفته صورتم داره پر میشه قشنگ داره اعتماد ب نفسم برمیگرده،،باید نیم ساعت قبل ناهار و شام یه قاشق یا با شیر یا با آب ترکیب کنی بخوری،سویق چاقی هم دارم ولی تنبلی میکنم برای اون اگه جفتشو باهم بخوری خیلی بهتره
من که خیلی گریه میکنم قبلا چقدر خوب بودم صورتم پر بود قدم ۱۵۰ هست با خودم میگفتم حد اقل وزنم خوبه اونم که شده ۴۳ کیلو دیگه شبیه این بچه های کوچیک شدم هرجا میرم میگن تو اخه با این شکل و جسه بچه داری :(
والا منم مث شما هم شیر خودمو میدم هم شبا تا صبح بیدارم همم روزا مث سگ پاسوخته دنبالش میدوعم دریغ از ی کیلوکم کردن🥲راز لاغریتو بگوووو
من توی بارداری اخراش ۷۷ اینا بودم
الا شدم۵۸
من شدم ۶۳کیلو قدمم بلنده روز به روز دارم آب میرم
واااای خدا مشکله منه من هرچییییی میخورم لاغر تر میشم خسته شدم از لاغری هیچ جوره یک کیلو چاق نمیشم ینی یه لباس ندارم ک بهم بخوره همشون گشاااااد شده دقیقا شبیه کارتون خوابااااا شدم
تو منو موقه بارداری ندیدی دم ۳۸ کیلو شبی معتاده های سر چهار شده بودم الان ک دخترم ۱ سالشه تازه جون گرفتم شدم ۵۲
وای منم همینطورم تازه موهامم کم شده دارم میشم کارتون خواب کچل😂
دلیل لاغریت چیه منم دوسدارم لاغربشم
قدت چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.