من از روان پزشک نامه گرفتم دو تومن گرفت نوشت فوبیا دکترمم برا عمل ۱۵ تومن گرفت
الان اینجوری شده باید کمیسیون بیمارستان قبول کنه حتی اگه دکتر زیر میزی بگیره
راهش اینه به پزشکت زیرمیزی بدی برنه واسه سزارین اختیاری
بری بیمارستان خصوصی، اونجا کمسیون نمیگیرن
همهی بیمارستانا وقتی نامه سزارین از دکتر میبری کمیسیون دارن که اونجا باید تایید بشه.
بگو دکترت بزنه فوبیا.
بعد بیمارستان میفرستت پیش دکتر اعصاب و روان ک تایید بشه. میری پول ویزیتشو میدی و میگی واقعا میترسم و .... بعدم اون نامه میده و کمیسیون تایید میکنه.
اگه قبول نمیکنه خب یه دکتر دیگه پیدا کن که راحت سز اختیاری قبول کنه به هر حال اونا زیرمیزی میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.