۶ پاسخ

پسر من که تو عمرش صبحونه نخورد و نمیخوره

پسرای من از صبحانه عاشق ارده شبره هستن در هفته چندبار میدم

اره واقعا الان رو صندلی خودمون میشینه غذای خودمونو میخوره خیلی خوبه.زود بزرگ شدن

پسر منکه از اولم حریره بادام و فرنی نخورد همون اول نونی خورد😅
امروزم خامه با شیره انگور خورد

نوش جونش
پسر منم عاشق وعده صبحونه اس

نه والا گلم پسر من خیلی بد غذایی می‌کنه با این که از اول همه چی بهش دادم
الان اصلا لب نمیزنه به مربا تخم مرغ میخوره اونم کم

سوال های مرتبط