۱۳ پاسخ

من تازه خریدم ولی پارچه ای 1300
از اون مدل نسترن هاست

پارچه ای مشکی خریدم یک و ۳۰۰

2ملیون

من دیشب خریدم۲۳۸۰

من از استوک فروشی خریدم ۹۸۰

بنظرتون من الان بخرم جوابه؟ شکمم زیاد بزرگ نشده

خریدم۹۰۰

من قیمت کردم تقریبا ۲ تومن بود گفتم برای این دوماه اخر دیگه هزینه نکنم

من دیروز قیمت کردم ۲۴۰۰ اینطورا

من خریدم ۱/۹۰۰

عزیر1300

منم خریدم ۱/۹۵۰

من خریدم یک و نهصد وپنجاه خیلی راحته جنسش

سوال های مرتبط