آرن وزنش خوبه خداروشکر اما چون رفلاکس پنهان داره دکترش میگه از بعد واکسن ۴ ماهگی شروع کنم ک رفلاکسش بهتر شه
بازم میخام تا بشه صبر کنم حداقل ۵ ماهش شه
وزنش نرمال باشه از۶ماهگی شروع کن
دکتر بچهای کن فوق تخصص نوزادان هست
اصلا و ابدا اجازه نمیده زودتر ۶شروع کنم
دختر من وزنش نرمال بود ولی دکتر گفت میتونم زودتر شروع کنم
من بچم بیشتر شیر خشک میخوره و با اون سیر میشه دکتر گفت چون ب شیر خشک وابسته شده غذای کمکی رو از پنج ماهگی شروع کن
به خود بچه بستگی داره از کی اشتیاق نشون بده بهش بدی دختر من خیلی دوست داشت بهش ی چی بدم بخوره با مشورت دکتر از ۵ ماهگی شروع کردم با اینکه وزنش نرمال بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.