۵ پاسخ

آرن وزنش خوبه خداروشکر اما چون رفلاکس پنهان داره دکترش میگه از بعد واکسن ۴ ماهگی شروع کنم ک رفلاکسش بهتر شه
بازم میخام تا بشه صبر کنم حداقل ۵ ماهش شه

وزنش نرمال باشه از۶ماهگی شروع کن
دکتر بچهای کن فوق تخصص نوزادان هست
اصلا و ابدا اجازه نمیده زودتر ۶شروع کنم

دختر من وزنش نرمال بود ولی دکتر گفت میتونم زودتر شروع کنم

من بچم بیشتر شیر خشک میخوره و با اون سیر میشه دکتر گفت چون ب شیر خشک وابسته شده غذای کمکی رو از پنج ماهگی شروع کن

به خود بچه بستگی داره از کی اشتیاق نشون بده بهش بدی دختر من خیلی دوست داشت بهش ی چی بدم بخوره با مشورت دکتر از ۵ ماهگی شروع کردم با اینکه وزنش نرمال بود

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی