عزیزم همین الان برای یه مامان نوشتم من همین قبل عید رفتم بهداشت منطقه ۲۲ دهکده المپیک بهم گفتن خانوم تو متخصص داری جای تو اینجا نیست برو
برای واکسن بچتم بعد تولد بیا گفتم میزنید
گفت اره چرا نزنیم
انقدرم بی ادبن که حد نداره بذار بچت دنیا اومد برو واکسن هاشو میزنن
بستگی به پرسنل بهداشت منطقه ای که هستی داره من بشخصه دوباره هم برگردم عقب باز میکنم پرونده بشدت ماماهای مهربون پزشک عمومی مهربون داره بهداشتم و با سوادن حرف الکی و استرس الکی نمیدن به ادم ادا دکترای متخصص و در نمیارن قشنگ میگن با متخصص مشورت کن
برو اینجوری بهتره هرموقع نگزانم شدی یدقیقه میری بهداشت صدا قلبشو گوش میدی خیالت احت میشه
اره برو چون الان تو شهر ما. وقتی آزمایش بارداری دادم. چند روز بعد از بهداشت زنگم زدن. گفتن بیا برا پرونده. رفتم. مشاوره شدم فشارم گرفتن. وزن. قند خون. چکاب کامل. گرفتن فقط ۳ تا آزمایش هاش نداشتن بیرون دادم. ۱۶۰۰. بقیش که اونجا بود ۳۰۰ شد کلی آزمایش بود ماما دارن اگر دکتر دردسترس نبود اون هست. خیلی خوبه
باید بری
من ۱۴ هفته ثبت نام کردم تا الان نه اونا پیگیرم شدن نه من رفتم 😂
پرونده باز کردن مشکلی نداره ولی اینکه فقط به حرف اونا گوش بدی و پیش متخصص نری کار افتضاحیه
ن بابا باید قبل زایمان بری چون باید واکسن کزار و انفولانزا روبزنی
بهتره بری هم چکاب میکنن هم اینکه کلاس آمادگی زایمان دارن
الان بری بهتره🫠
اره عزیزم الان برو پرونده باز کن ،برا اون طرح یسنا باید حتما بهداشت پروندتو ثبت کرده باشی ، الان بری کاری نداره ک تو سیستم ثبت میکنن و یه سری قد و وزن و آزمایشاتو چک میکنن. بری بهتره
باید بری
برارواکسن و مدرسش بعدا خیلی نیازت میشه
بهداشت هم ماما داره رسیدگی میکنه بهت وقتایی که دکترت نیس
هفته به هفته یا ماه به ماه دیگه لازم نیست پول ویزیت بدی رایگان قندت و فشارت و وزنت و... چک میکنن برا من حتی ویتامین آهن و ... هم رایگان میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.