۳۷هفته.بچه کامل و نیازی به آمپول ریه نیست.
من ۳۸هفته کامل که چهارشنبه است میخوام سزارین بشم و دکتر اصلا حرفی از آمپول ریه نزد
من آمپول ریه نزده بودم. ۳۸ هفته کامل زایمان کردم ، بچم دستگاه هم نرفت خداروشکر.
از ۳۶هفته دیگه بچه کامله
من ۳۷ و ۶ روز زایمان کردم و الحمدالله نیاز به دستگاه و اینا هم نداشت بچم
۳۸ هفته زود رس نیس که
من 38 هفته و پنج روز زایمان کردم و خداروشکر پسرم سالم بود
من 38 هفته دو روز برام تاریخ زده ولی دو روز قبل زایمان چند تا سوزن ریه داده بزنم یا اینکه هفتهم هم بالاس
کامل هست ۳۸ هفته بچه
بچه کامل میشه ک
بعد ۳۷ بچه نارس نیس ک
۳۷ ۵ روز زایمان کردم امپول زدم ۳۴ هقته
الان امپول ریه برای چی میخوای بزنی وقتی ۳۷ هفته ای؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.