خانما تا الان کسی تو گهواره ویزیت شده توسط دکتر ؟
راضی بودین؟

۵ پاسخ

به دکترم دسترسی نداشتم
آزمایش غربالگری اولم مشکل داشت
ولی کلی با حوصله و آرامش توضیح داد آرومم کرد و بهم این اطمینان رو داد که چیزی نیست و واقعا هم نبود

دکتر مرضیه شیرازی
واقعا عالی بود
عااااااالی

من با دکتر غدد ویزیت شدم بد نبود

من با امنه عبیری ویزیت شدم افتضاح بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین و هامین ❤️ مامان حسین و هامین ❤️ هفته سی‌ویکم بارداری