قند ناشتات مشکل نداره ولی بعد صبحانه ات یکم زیاده بازم با دکترت صحبت کن تو بارداری قند قبل ناشتایی مهم تره که نباید از ۹۲بالاتر بره
خوبه
عزیزم من از کرج الان چند وقته اومدم رشت باید ازمایش قند بدم دکترم نوشته میشه بهم بگی کدوم ازمایشگاه رفتی منم همونجا برم؟؟
واسه من ناشتا ۷۴بود
بعد بک ساعته شد ۱۳۸
دوساعته شد ۱۱۸
دکتر گف قندت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.