مامانا قند دوساعته چند باشه اوکیه مال من ۱۲۸ بوده زیاده؟

۲ پاسخ

زیر 120 باید باشه .
صبحانه شیرین یا سیب زمینی و کوکو و ماکارانی نخوردی ؟

مال من ۱۸۶ بود نه تا ۱۳۵ طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی