تبریز رو چرا اینقدر میزنن؟
چی داره مگه؟
نوشته بود روبروی تراکتور سازی
سمت امند
نگو نگو هی میززن شب روز ارامشش نداریمم
شب که طرف های وادی رحمت گذاشته بودن
میخاییم بریم کندوان بنطرت امنه بریم یا نریم؟
کی زده من بیرون بودم خدا لعنت کنه
طرفای امند بود انگار ولی ما که طرف شرقیم شیشه هامون لرزید خیلی موجش و صداش شدید بود
منم شهرستانم خبر ندارم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.