۵ پاسخ

من خیلی حالم بدبود ولی دکتر دمیترون داد گفت هر۸ ساعت یکی بخور الان دیگه خوب شدم چون سرساعت میخورم

نه ضرر نداره منم تا ماه ۴ هر روز سرم میزدم

چند ماهته؟؟؟
سرمم باید دکترت بده

ن من چنباری زدم

من برای بچه اولم فقط سرم میزدم😩 غذا هیچی نمی‌تونستم بخورم😑

سوال های مرتبط