۷ پاسخ

والا من از اولم هیچ دردی نداشتمیکم بخیه میسوخت
ده روزگی رفتم کشیدم الان ۱۴ روزه سز کردم انگار ن انگار زایمان کردم

من درد ندارم دیگ زیاد

من هنوزم دارم

هنوز دارم

۱۰روزکی که بخیه هامو کشیدم

والله من چهل روز داره میشه هنوزکه هنوزه درددارم

من هنوزم درد دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🦋 مامان نیلماه خانوم🦋 ۳ ماهگی
مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی