دوستان توروخدا معده درد دارم چیکارکنم

۷ پاسخ

من دوساعته دارم از درد معده عین مار ب خودم میپیچم
مهمونم دارم نمیتونم استراحت کنم

امروز روز معدس منم دیشب از سوزش معده نخوابیدم

شربت کی دی اس عالیه سریع خوبت میکنه

قرص لانزو یا شربت آلومینیوم بخور برای من که جواب می ده اگر نفخ داری نبات خیلی خوبه

فاموتیدین خوبه

سوزش معده داری؟ من وقتی معدم سوزش داره ادامس نعنا میخورم

عرق نعنا . یا قرص فاموتیدین ۲۰ یا ۴۰ بخور انشاالله خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد