من دوساعته دارم از درد معده عین مار ب خودم میپیچم
مهمونم دارم نمیتونم استراحت کنم
امروز روز معدس منم دیشب از سوزش معده نخوابیدم
شربت کی دی اس عالیه سریع خوبت میکنه
قرص لانزو یا شربت آلومینیوم بخور برای من که جواب می ده اگر نفخ داری نبات خیلی خوبه
فاموتیدین خوبه
سوزش معده داری؟ من وقتی معدم سوزش داره ادامس نعنا میخورم
عرق نعنا . یا قرص فاموتیدین ۲۰ یا ۴۰ بخور انشاالله خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.