۶ پاسخ

خیلییی اتاقش قشنگه ، منم عاشق این اسم شدم و از هیچ اسمی خوشم نیومد، من به معنای اصیل میدونم ایا معنی دیگه ای داره؟

توکی بیدی اون کی بیده🤔

چه اتاقه نازی داره
عاشق این اسمش شدم میدونستی؟

عزیزم به من میگفتن دو هفته رشد بچت عقبه . هر سری می رفتم سونو فقط گریه می کردم که چرا بچم رشد نمی کنه
۳۶ هفته مون که تموم شد دخترم به دنیا اومد خداروشکر هیچ مشکلی هم نداشت ۳ کیلو هم بود . فقط ریه اش نارس بود اونم بخاطر زود به دنیا اومدنش بود . اصلا نگران نباش .

نه خوبه که من سی و پنج هفته وشش روز رفتم ۲۳۰۰بود حالا بهم ختم دادن چون تو رحم وزن نمیگیره

عزیزم این استنت روی میزش رو از کجا خریدید؟
خیلی خیلی قشنگه🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان radin🩵👼 مامان radin🩵👼 روزهای ابتدایی تولد