خیلییی اتاقش قشنگه ، منم عاشق این اسم شدم و از هیچ اسمی خوشم نیومد، من به معنای اصیل میدونم ایا معنی دیگه ای داره؟
توکی بیدی اون کی بیده🤔
چه اتاقه نازی داره
عاشق این اسمش شدم میدونستی؟
عزیزم به من میگفتن دو هفته رشد بچت عقبه . هر سری می رفتم سونو فقط گریه می کردم که چرا بچم رشد نمی کنه
۳۶ هفته مون که تموم شد دخترم به دنیا اومد خداروشکر هیچ مشکلی هم نداشت ۳ کیلو هم بود . فقط ریه اش نارس بود اونم بخاطر زود به دنیا اومدنش بود . اصلا نگران نباش .
نه خوبه که من سی و پنج هفته وشش روز رفتم ۲۳۰۰بود حالا بهم ختم دادن چون تو رحم وزن نمیگیره
عزیزم این استنت روی میزش رو از کجا خریدید؟
خیلی خیلی قشنگه🥰🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.