۴ پاسخ

بله بخچالیه

آره باید تو یخچال باشه

اره عزیزم

اره من میذاشتم یخچال

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات ۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی