منی که یکسره گرمم بود الان دارم یخ میزنم🥶تو بارداری طبیعیه؟

۵ پاسخ

من سر پسرم مرداد ماه بود فهمیدم
وسط چله تابستون یخ میزدم جوراب میپوشیدم
نوک بینیم یخ بود شک کردم تست زدم دیدم حاملم🫠😂

منممم😩🥶

منم خیلی سرما می‌کنه
بخاری روشن میکنم پتو میکشم رو سرم
جا میشم تو بغل شوهرم
ولی باز میلرزم 🥶

منممممم خیلی شدید سردمه🥶

احتمالا نی نی پسر تو دلت داری

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی