من خودم ترجیحم سزارین اما شما که یبار طبیعی آوردی بعدی بیار یکدفعه ترمیمش کن
الان بخوای سزارین کنی شکمتم بخیه میخوره اینجوری
ایندفعه راحت تره برات طبیعی ... طبیعی بیار هزینه سزارین رو بده برا زیبایی و ترمیم
عزیزم شما که ی بار طبیعی زایمان کردی میدونی چجوریه دیگه تصمیمش با شماس ولی میتونین اگه طبیعی زایمان کردید به دکترتون بگین همون موقع ترمیم انجام بده براتون و دیگه تمام
وا چرا قشنگ بخیه نکردن مگه میشه 😥
ببین نظر دکتر چیه؟!
برای عمل زیبایی چه سزارین باشی چه طبیعی در هر صورت میتونی بعدا بری
چون یکبار تجربه طبیعی داشتی طبیعی بیار بعد برو ترمیم.من که تجربه دوبار سزارین دارم ،سزارین اونقدرا همراحت نیست و اطرافم دیدم کسایی که طبیعی آوردن و بعد زایمان چقدر راحت کاراشون رو میکردن
به نظرم وقتی بار اول توانایی طبیعی زایدن و تجربش داشتی اگر راحت بودی بازم طبیعی حیف عمل شکم...بعد زیبایی و ترمیم کن اگر نظر بچه سوم نداری
من خودم به شدت از طبیعی میترسم و میخوام سزارین بشم
ولی به نظر من اگه طبیعی تجربه اولت اوکی بودی و خیلی اذیت نشدی این بار هم برو طبیعی که دیگه بعدشم ترمیم کنی
چون همین الانم میگی شکل واژن اوکی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.