عزیزم شما آخرین بار رفتین برا وزن چند هفته بودین ؟چند کیلو بود؟
پودر لیدی میل بخور روزی دو بار … صبحانه تخم مرغ بخور.بستنی..موز. شیرخرما
من ۳۳ هفته ۱.۸۰۰
عصر برم دکتر ببینم چی میگه
حلیم منظورم بود
ببین حالم خیلی خوبه اگ بتونی بخوری و برو دارو خانه پودر لیدی میل بگیر یبار بعد صبحانه یبار بعد شام با آب قاطی کن بخور ب بچه وزن میده عالیه
بستنی وانیلی،بادام درختی،پسته،عدسی،آش رشته،حلیم،خرما،شیرموز بخور
کباب بخور ماکارونی تخم مرغ آب پز عدسی
من ۲۸هفته ۱۲۰۰بود برای منم کمه بنظرت؟
شما چند بودید ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.