۸ پاسخ

عزیزم شما آخرین بار رفتین برا وزن چند هفته بودین ؟چند کیلو بود؟

پودر لیدی میل بخور روزی دو بار … صبحانه تخم مرغ بخور.بستنی..موز. شیرخرما

من ۳۳ هفته ۱.۸۰۰
عصر برم دکتر ببینم چی میگه

حلیم منظورم بود

ببین حالم خیلی خوبه اگ بتونی بخوری و برو دارو خانه پودر لیدی میل بگیر یبار بعد صبحانه یبار بعد شام با آب قاطی کن بخور ب بچه وزن میده عالیه

بستنی وانیلی،بادام درختی،پسته،عدسی،آش رشته،حلیم،خرما،شیرموز بخور

کباب بخور ماکارونی تخم مرغ آب پز عدسی

من ۲۸هفته ۱۲۰۰بود برای منم کمه بنظرت؟
شما چند بودید ؟

سوال های مرتبط