۳ پاسخ

با پاشویه میاد پایین عزیزم
دیشب دمای بدن لنا ۳۸/۷ شد با قطره استامینوفن و پاشویه اومد پایین.

اگ خیلیی بالاعه بزار بعد ایهال اگ داره شیافت خوب نیست

ن جای ممکن استامینوفن شیاف برای تب خیلی بالاعه ک پایین نمیاد

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی