۹ پاسخ

مبارکی ب جوجکه گیان. کاری چاکت کردو ملوتکت کردو لاقی نایشه گناهه

وای دخترم‌دیروز واکسناشو زد انقد گریه کرد تا امروز هنوز بی قراری میکنه تب داره هنوز یکم

آخی عزیزم
امروز واکسن ۴ماهگی رو زدیم ۳تا بودن خیلی گریه کرد بچم🥲

پسر من فردا باید بزنه از الان استرس دارم

خوب کاری کردی قنداق کردی

عه مرکز بهداشت باز بود؟
بمن گفتن پونزدهم بیا

اوووی ننه مبارکش باشه

قنداق نکن بزار پاهاشو تکون بده خون جریان پیدا میکنه عادی میشه براش دردش نمیگیره

کلافه نمیشه قنداقش کردی؟

سوال های مرتبط