۵ پاسخ

میبینم که داریم کنسروای ذخیره جنگ رو میخوریم😂😂امروز چن نفر نوشتن پلو تن داریم😂

از چیزی که بدم میاد پلو تن ماهی تو بارداری رفته بودم خونه داداشم زن داداش پلو تن ماهی درست کرد دو قاشق بیشتر نتونستم بخورم همونم بالا آوردم شاید باورت نشه ولی تا یه هفته معده و دهنم حس میکردم مزه تن ماهی میده دیگه همونجا بود که کلا از برنامه غذاییم حذف شد😂😂😂

فقط نمک رو حواست باشه چون تن ماهی خودش نمک داره

اول از همه تن ماهی رو ۲۰ دقیقه تو آب بجوشون،،،، بعد سیر و پیاز ریز شده رو سرخ کن تن ماهی بریز توش بعد گوجه رنده شده و زردچوبه و نمک بریز ، بعد بزار گوجه های رنده شده پخته بشن بعد عدسی که از قبل خیسوندی و پختی بریز توشون و شوید خشک یا شوید تازه رو بهش اضافه کن ؛،،، برنج که از قبل خیسوندی بریز توشون و آب بریز تا یه انگشت بیاد روی برنج ها ؛؛؛ شعله رو زیاد کن آب برنج ها که بخار شد ؛؛ برنج رو دم بده

منم امروز درست کردم منتظرم همسر بیاد خیلی خوش طعم شده

سوال های مرتبط