کدون خونه بازیه کدوم سمت
آبگوشت گذاشتم
کدوم ور میبری خانه بازی
هفته ای یکبار. یا دوبار
چند میگیره ازتون
قبلا زود ب زود میبردم الان ک مریضی هست نمیبرم تا انشالله ببینم چی میشه
من هر وقت بردم پسرم مریض شد قشنگ تا دو هفته درگیرش بودم از مریضی 😭💔
اخرین بار تابستون بردم
دختر منم خیلی دوست داره ولی باید با گریه بیاریش بیرون
چند ماه ی بار
قبل جنگ هفته ای یه بار شاپرک میبردیم ساعتی ۸۰
اینجا کدوم خانه بازی هس؟ ساعتی چنده
هفته ای یکی دوبار میبرم.چون هوا سرده نمیشه پارک برد. نهارم فعلا هیچی ولی ماکارانی توذهنمه😁
من هفته ای یبار میبرم گاهی هم بیشتر
ناهار ماهی دارم
دختر منم خانه بازی خیلی دوست داره ، ناهار لوبیا پلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.