#فرزنداوری #جیش #پوشک

تصویر
۳ پاسخ

درجه آبگرمکن زیاد نیست
وقتی اب زیاد داغ باشه در لباسشویی قفل میشه باز نمیشه تا چند دقیقه

سوخته احتمالا

از نو برق زدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان شایان🍓🐣 مامان شایان🍓🐣 ۳ سالگی
مامان مِلیسا😍 مامان مِلیسا😍 ۳ سالگی