۴ پاسخ

کاش واقعامنم آرزو میکنم کاش ماروهم میزد باخاک یکسان‌میکرد خوش به خال اونهایی که مردن خیلی خستم ازاین زندگی

کاش شهر ماهم میزدن کلا شیارمون میکردن که کسی ازمون نمونه

من ودخترم حموم بودیم خیلی بدزد دوبارپشت هم

الان زد؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۴ سالگی
مامان بهار نارنج مامان بهار نارنج ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان 🩷🌸🌼🌸🩷🌼 مامان 🩷🌸🌼🌸🩷🌼 ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی