من همش بردم درمانگاه بازو زدم همون لحظه یکم درد داره زود دردش از بین میره البته برامن این جوری بود
بازو وشکم
دور ناف
یا بازو
باید بازو و ناف یا ران یکیش زد
یکیشو ببر درمانگاه بهت بزنه بقیشو خودت بزن
برای من تموم شد
من بازو زدم همشو اصلا درد نداره ولی میخواستم رون بزنم درد گرفت نزدم دیگه
زیر جلدیه، دور ناف، بازو و روی ران میتونی بزنی.. من از قبل بارداری میزدم اینو😅
زیرجلدی
خودتم میتونی بزنی
ولی برو درمانگاه بزنن برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.