۱۴ پاسخ

من خودم با پیمانه پلوپز ۷تا میریزم

نه میخوای ۱۰ تا بریز اگه اضافه موند میزاری برای فرداش

اگه زیاد میخورن ۱۰ تا . من معمولا برای هرکسی یه پیمونه میریزم . یه پیمونه اضافه

من باشم ده یازده پیمانه میزارم

۱۰ تا... ۷ تا و ۸ تا خیلی کمه اومدیم و یکی غذاش زیاد بود اینجوری سیر از پای سفره بلند نمیشه

۷ تا همشون آدم بزرگن ؟ چه برنجیه اگه ایرانی ۱۰ ،۱۱ تا اگه ازین پاکستانی و هندی هاست ۹ تا اگه خوش خوراکن دوتا بیشتر اضافه کن

هر نفر یک پیمونه
به علاوه ۲/۳ پیمونه هم برای کم و زیاد و ته دیگ واین چیزهاش… اگه خوش خوراک هستن ۱۰ پیمونه خیس کن

من خودم برا هر نفر ی پیمانه میریزم
و معمولا تا دوسه پیمانه اضافه تر میریزم

9 تا

۸ تا کافیه.

وای من همیشه تو مهمونی کلی برنج اضافه میومد تو نگو برای هر نفر یک لیوان فرانسوی برنج میذاشتم تازه یکی دوتا اضافه ک کم نیاد 🫣

من ۱۰ تا میریزم

۸تا کافیه نفری یه پیمانه یه دونه ام ته دیگ

۸ تا بریز اگه با خودتون حساب کردین البته همون ۸تا کافیه

سوال های مرتبط

مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی