من خودم با پیمانه پلوپز ۷تا میریزم
نه میخوای ۱۰ تا بریز اگه اضافه موند میزاری برای فرداش
اگه زیاد میخورن ۱۰ تا . من معمولا برای هرکسی یه پیمونه میریزم . یه پیمونه اضافه
من باشم ده یازده پیمانه میزارم
۱۰ تا... ۷ تا و ۸ تا خیلی کمه اومدیم و یکی غذاش زیاد بود اینجوری سیر از پای سفره بلند نمیشه
۷ تا همشون آدم بزرگن ؟ چه برنجیه اگه ایرانی ۱۰ ،۱۱ تا اگه ازین پاکستانی و هندی هاست ۹ تا اگه خوش خوراکن دوتا بیشتر اضافه کن
هر نفر یک پیمونه
به علاوه ۲/۳ پیمونه هم برای کم و زیاد و ته دیگ واین چیزهاش… اگه خوش خوراک هستن ۱۰ پیمونه خیس کن
من خودم برا هر نفر ی پیمانه میریزم
و معمولا تا دوسه پیمانه اضافه تر میریزم
9 تا
۸ تا کافیه.
وای من همیشه تو مهمونی کلی برنج اضافه میومد تو نگو برای هر نفر یک لیوان فرانسوی برنج میذاشتم تازه یکی دوتا اضافه ک کم نیاد 🫣
من ۱۰ تا میریزم
۸تا کافیه نفری یه پیمانه یه دونه ام ته دیگ
۸ تا بریز اگه با خودتون حساب کردین البته همون ۸تا کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.