۱۰ پاسخ

هیچم غصه نخور عزیزم بهداشت زر زیاد میزنه بابا
الان دختره من ریزه مونده خوبه؟وزن ۴ماهگیشم ۶۲۰۰ بود الانم ک نزدیکه ۶ماهشه همینه
دوبار سرما خرد اصلا وزن نگرفته همه میگن چرا اینقد ضعیفع

ای بابا من غصه اینو میخورم که وزن دخترم کمه تو غصه نرمالیشو میخوری دختر دخملت نرماله چرا نگرانی خیلیم عالی قدش چند بود

نه بابا نرماله نگران نباش من بچه هام 2800 بدنیا میومدن ولی خیلی وزنتو اضافه میکردن بعدا شیر لاغر شدن

پسر منم خیلی وزنش رفته بود بالا نگران نباش دندون بخواد در بیاره لاغر میشه اصن فکرتو درگیر نکن

وزنش خیلی بالا نیست بچه من ۴ماهگی ۷ کیلو بود

وزنش که بالا نیست،دور سرش چنده؟

نه بابا اونا خل ‌ و چل هستن کجا رفته بالا

وا
من پسرم ۴ ماهگی ۷۷۰۰ بود

عزیزم کاملا نرماله

هر چی سن بچه بره بالا وزن گیری کم تر میشه مثلا به ماهیی ۲۰۰ گرم میرسه

سوال های مرتبط