۲ پاسخ

علاوه بر قرصای انتی بیوتیک،دود عنبرنسا عالیه.
بذار دود کنه ، دامن بپوش توی فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی دود بده به خودت
حداقل ۱۰ مین
یه روز درمیون

برو عطاری بهت دارو گیاهی بده عالیه

سوال های مرتبط