وای چقد سخت از الان مطلق .من دو هفته مطلق بودم تمام پهلوهام از بالا تا پایین پر جوش شده بود .
آخه از هفته ۱۴ میگن به پهلو الانکه اصلا جنین هنوز پایینه خیلی کوجیکه
منم اولش استراحت مطلق بودم، چشم رو هم بزاری تموم میشه ، الآنم که استراحت نسبی داده بهم
بالشت بارداری مدل u بگیر عالیه
دیگ باید تحمل کرد
چرا استراحت مطلقی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.