۵ پاسخ

وای چقد سخت از الان مطلق .من دو هفته مطلق بودم تمام پهلوهام از بالا تا پایین پر جوش شده بود .
آخه از هفته ۱۴ میگن به پهلو الانکه اصلا جنین هنوز پایینه خیلی کوجیکه

منم اولش استراحت مطلق بودم، چشم رو هم بزاری تموم میشه ، الآنم که استراحت نسبی داده بهم

بالشت بارداری مدل u بگیر عالیه

دیگ باید تحمل کرد

چرا استراحت مطلقی؟

سوال های مرتبط