۷ پاسخ

نون باگت بزارخشک ک شد ی ریزه ازش پودر کن بده بهش

غذای مخصوص از آکواریوم فرووشی

نون ندی میمیرن.
آب جوشیده سرد شده هر روز بهشون بده. آب لوله کشی ندی

یک غذایی داره مثل منجوقه. از آکواریوم فروشی و جاهایی که ماهی تزئینی میفروشن بخری.
من بهشون میدم خیلی دوست دارن و خودشونو میکوبن به شیشه یعنی غذا بده.

خودشون غذای مخصوص دارن از کاغذ نازک‌تره و رنگ رنگیه😁ولی دیدم نون هم خیلی ریز میکنن میریزن بعضیها

یه قند بریز تو آبش

آب😁

سوال های مرتبط

مامان فرهاد مامان فرهاد ۳ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی