۷ پاسخ

برو بیمارستان نزار بگذره مکنه بچه مدفوع کنه

چرا نمیری بیمارستان

برو بیمارستان برات یه کاری کنن

اگر دهانع رحمت بسته باشه بالکن میزارن باز بشه آمپول فشارهم میزنن زایمان کنی

عزیزم برو‌بیمارستان خطرناکه بیشتر از ۴۰ هفته ممکنه بچه مدفوع کنه خدایی نکرده ، سونو نشون نمیده

عزیزم اگه از موقت گذشته برو بیمارستان خدایی نکرده اتفاقی برای بچه نیوفته

دید از موقت اکه گذشت برو بیمارستان خطر داره منم بدونه درد بستری شده بودم

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی