هنو زایمان نکردم😭

۶ پاسخ

بیمارستان هم رفتم نگه نداشتن گفتن وقت داری
با انتی ۴۰هفته ۳روز
با پریودی۴۰,هفته
حالا نمیدونم با کدوم قبولم میکنن

منم نزاییدمممممم

واا برو دکتر بچهه مدفوع میکنههه هاا

چرا نمیری بیمارستان مگه خطرناک نیست😕

برو بیمارستان

برو دکتر خطر ناکه

سوال های مرتبط