دخترونه ست.
دخترونه
دخترونه است
اسم بین المللی دختره،تنها کشوری ک ی سریا رو پسر گذاشتن ایرانه،،،،ولی بنظر من آوای دخترونه داره مثل باران و رها که روی پسر هم میزارن
خیلی دیدم گهواره واس دختر گذاشتن
ولی یه بلاگره ارومیه واسه پسر یارا گزاشت
هر دو
دخترونست
تو فارسی اسم دختره ولی تو کردی اسم پسر
پسرونه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.