من صبحانه بهش فرنی آرد گندم دادم یه ساعت بعدش شیر پدیا شور دادم ناهار بهش برنج و خورشت مرغ دادم بعدش شیر خودمو خورد خوابید الان بیدار شد بهش همون برنج و مرغ و دارم میدم
از همه اینایی ک بهت گفتم سر جمع دو قاشقم نخورده 😂😂
بیشتر غذای سفره میدم
صبحا یا تخم مرغ میدم آبپز یا نیمرو یا ترکیب بیسکوییت موز کره بادوم زمینی بادوم درختی خرما و کنجد یا هم ارده و شیره قاطی میکنم میدم ناهار و شامش هرچی ک خودمون بخوریم میدم مگر اینکه براش ضررداشته باشه مث فست فود یا تن ماهی در اون صورت براش جدا درست میکنم و هر روزم بهش گوشت یا مرغ میدم بخوره کوکو هم خیلی دوس داره برای میان وعده هم میوه خیلی کم میخوره یا مغزی جات بهش میدم یا کیک خونگی کشمش و بادوم زمینی هم خیلی دوس داره یه چای خیلی کمرنگ هم بعد ناهار بهش میدم و پفک و چیپس و آبمیوه های صنعتی و چیزایی ک ضرر داره اصلا نمیدم
ما خودمون هر چی بخوریم بهش میدم
هرچی خودتون میخورید بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.