۴ پاسخ

من صبحانه بهش فرنی آرد گندم دادم یه ساعت بعدش شیر پدیا شور دادم ناهار بهش برنج و خورشت مرغ دادم بعدش شیر خودمو خورد خوابید الان بیدار شد بهش همون برنج و مرغ و دارم میدم
از همه اینایی ک بهت گفتم سر جمع دو قاشقم نخورده 😂😂
بیشتر غذای سفره میدم

صبحا یا تخم مرغ میدم آبپز یا نیمرو یا ترکیب بیسکوییت موز کره بادوم زمینی بادوم درختی خرما و کنجد یا هم ارده و شیره قاطی میکنم میدم ناهار و شامش هرچی ک خودمون بخوریم میدم مگر اینکه براش ضررداشته باشه مث فست فود یا تن ماهی در اون صورت براش جدا درست میکنم و هر روزم بهش گوشت یا مرغ میدم بخوره کوکو هم خیلی دوس داره برای میان وعده هم میوه خیلی کم میخوره یا مغزی جات بهش میدم یا کیک خونگی کشمش و بادوم زمینی هم خیلی دوس داره یه چای خیلی کمرنگ هم بعد ناهار بهش میدم و پفک و چیپس و آبمیوه های صنعتی و چیزایی ک ضرر داره اصلا نمیدم

ما خودمون هر چی بخوریم بهش میدم

هرچی خودتون میخورید بهش بده

سوال های مرتبط