۳ پاسخ

چهار. ماه و چند روز شروع کن الان زوده البته چهار ماه ب بچه ریفلاکسیا کمکی میدن

خیلی زوده حداقل تا ۴ماهگی صبر کن بعدشم با مشورت پزشک میشه بدی

آخه زوده ازالان

سوال های مرتبط