۱۲ پاسخ

۲هفته ست شروع کردم فعلا فرنی

بله من دادم

چهار ماهگی زود نیست؟؟

دکتر به من گفت بزار ۴ ماه کامل تموم بشه بره تو ۵ بعد شروع کن

اره اکثرا که رفلاکس دارن زودتر شروع میکنن

اره من هم دوقلوهامو که الان هشت سالشونه از چهارماهگی کمکی دادم هم این دخترم از چهارماهگی شروع کردم

بله من از ۴ماه شروع کردم

از ۴ ماهگی یعنی سه ماه تموم یا چهار ماه تموم؟

عکس آتلیه ای بدون تغییر چهره نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید هر عکس ۵۰ تومن دوتا عکس به بالا ۴۰ تومن
توی تاپیک قبلی چندتا گذاشتم ببینید کانال روبیکا هم دارم عکسای قبل و بعد میزارم خواستین بگین آیدی بدم 😍😍😍

منم خیلییی دوس دارم کمکی بدم ولی دکتر گف زوده هنو😶

دکتر ب منم گفته 4 ماهگی بده. هنوز شروع نکردم من

من میدم عزیزم دکتر دخترم شروع کرده

سوال های مرتبط