۴ پاسخ

نه
یکم که بگذره ترمیم میشه جمو جور میشه

من سزارین کردم تپل شده 🤣 انگار ژل زدم
البته راضی ام 🤣

نه مثلا چجور😂

اره 😣

سوال های مرتبط

مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی