۲۳ پاسخ

عزیزم به سلامتی به منم گفتن ممکنه زود دنیا بیاد کوچولوت nicu بستری شد ؟

اخر ماه هشتم چند هفته و چند روزه

وییی خوداا 🥺
عیبی نداره عزیزم ایشالا میبینیش 😊
کوچولو خیلی عجله داشته برای اومدن😅

چند هفته بودی عزیزم

بسلامتی عزیزم مبارک‌باشه انشالله خیلی زود کوچولوت میاد بغلت خداحفظش کنه براتون‌

عزیزم انشاالله قدمش خیر باشه و تنش سلامت

معاینه کردن اولش چقد باز بود دردات چطور بود تورو خدا بگو بهم

دردات چجوری بود که پیگیری کردی عزیزم ؟ 🥺🥺

وای ننه🥺
انشالله ک میبینیش نگران نباش آمپول ریه زده بودی؟؟احتمال زایمان زودرس بهت داده بودن؟

آمپول ریه هم زدن برات عزیزم ؟

من تو وضعیت شمام ی فینگر باز شده بستری هم دارو و سروم میگیرم🥲

آمپول ریه زدی؟؟

چرا زود عزیزم؟ خودت بهتری ؟ وضعیت نینی چطوره

انشالا ک بسلامتی بغلش کنی
منم انقباض دارم و درد واژن
خدا کنه زود تموم شه به هفته های بالاتر برسم

خداحفظش کنه انشاله

عزيزم چه زود انشاالله صحيح و سالم مياد بغلت

طبیعی آمد ؟

انشالله بسلامتی عزیزم
برو ببینش خب

بسلامتی چرا زود

چند هفته زایمان کردی؟ وزنش چقد بود . بسلامت ایشالله هرچی زودتر میبینیش

چند هفته بودی چندکیلو بود نینیت

چرا انقد زود عزیزم

۳۳ هفته بودی؟

سوال های مرتبط