عزیزم به سلامتی به منم گفتن ممکنه زود دنیا بیاد کوچولوت nicu بستری شد ؟
اخر ماه هشتم چند هفته و چند روزه
وییی خوداا 🥺
عیبی نداره عزیزم ایشالا میبینیش 😊
کوچولو خیلی عجله داشته برای اومدن😅
چند هفته بودی عزیزم
بسلامتی عزیزم مبارکباشه انشالله خیلی زود کوچولوت میاد بغلت خداحفظش کنه براتون
عزیزم انشاالله قدمش خیر باشه و تنش سلامت
معاینه کردن اولش چقد باز بود دردات چطور بود تورو خدا بگو بهم
دردات چجوری بود که پیگیری کردی عزیزم ؟ 🥺🥺
وای ننه🥺
انشالله ک میبینیش نگران نباش آمپول ریه زده بودی؟؟احتمال زایمان زودرس بهت داده بودن؟
آمپول ریه هم زدن برات عزیزم ؟
من تو وضعیت شمام ی فینگر باز شده بستری هم دارو و سروم میگیرم🥲
آمپول ریه زدی؟؟
چرا زود عزیزم؟ خودت بهتری ؟ وضعیت نینی چطوره
انشالا ک بسلامتی بغلش کنی
منم انقباض دارم و درد واژن
خدا کنه زود تموم شه به هفته های بالاتر برسم
خداحفظش کنه انشاله
عزيزم چه زود انشاالله صحيح و سالم مياد بغلت
طبیعی آمد ؟
انشالله بسلامتی عزیزم
برو ببینش خب
بسلامتی چرا زود
چند هفته زایمان کردی؟ وزنش چقد بود . بسلامت ایشالله هرچی زودتر میبینیش
چند هفته بودی چندکیلو بود نینیت
چرا انقد زود عزیزم
۳۳ هفته بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.