و پنج ما گذشت ....



کولیک .رفلاکس

تصویر
۱۳ پاسخ

عزیز دلمممم چقد دلم بهشون تنگ بود🫠🥹❤️❤️❤️مبارکه من به فداتون

ای جوووننن دلمممم قشنگای خالههه مبارکههه❤️❤️❤️

🛑عزیزم الان که بچه هات ۵ ماهه هستن از نظر خواب نق نق کردن و...بهتر شدن یعنی راحت تر میشه
میدونم دوقلویی کلا سخته ولی میخوام بدونم الان که ۵ ماهه شدن نسبت به بچه های منکه ۲ ماهه هستن سختیاشون کمتر میشه ؟؟؟
یه توضیحی بهم بده منم یکم امیدوار بشم

با مزه هاااا😍😍😍🥲🥲🥲

حالت خوبه با بچه ها تهرانی تو این اوضاع

عزیزززممم♥️😍دوتا فرشته، خدا حفظشون کنه

ماشالله خداحفظش کنه...من این پسرت که پستونکش افتاده رو خیلی دوست دارم خیلی ماشالله بدلم شیرین میاد

مبارکه عزیزم ♥️ برای ماهم سه ماه گذشت.

مبارک باشه گلم انشالله دومادیشون رو ببینی❤️

ای جونممم😍
مبارکه❤️

ولی اسم بهم بخوره می‌داشتی

😍😍😍😍

مبارک دختر پسر !!!

سوال های مرتبط