توخواب بده کامل بخوره
بدوش کامل بعد زیر دوش با اب گرم ماساژ بده خوب میشی من اول شیر دهی اینجوری شدم البته پسرم شیر خشکی الان
شاید شیر تو سینه مونده. با شیردوش بدوش ببین بعدش بهتر میشه
کیسه اب گرم بزار ماساژ بده
و گرم نگه دار گاهی از سرما هم میشه چون شیر داره تو سینه خیلی زود سرما میخوره
گرمش کن یکی دو روز خوب میشه
اگه گرفتگی داره ببر زیر دوش آب گرم بدوش و با روغن زیتون چربش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.