آره
بابا
ماما
نه نه
ب مادر منم میگه ماما
یواش
دده
یک
دو 🤭🤭😂😂😂😂
بای بای میکنه میخاد دستم بزنه
ینی من بگم میگه ماما باور میکنین😂😂
اخه باباش باورنمیکنه
ماما و بابا میگه
یکسری کلمات درهم دیگه
دختر من
بابا.
ماما
ننه
دد
عمه
به
اینا رو میگه.من از ۳ ماهگی براش کتاب داستان میخونم روزی چند بار
تلویزیون هم اصلا نمیذارم ببینه
دختر منم بیشتر ساکت هر از گاهی ااا میگه و خخخ
اره باباو بح میگه
دست میزنه
بای بای میکنه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.