۶ پاسخ

آره
بابا
ماما
نه نه
ب مادر منم میگه ماما
یواش
دده
یک
دو 🤭🤭😂😂😂😂
بای بای می‌کنه میخاد دستم بزنه

ینی من بگم میگه ماما باور میکنین😂😂
اخه باباش باورنمیکنه

ماما و‌ بابا میگه
یکسری کلمات درهم دیگه

دختر من
بابا.
ماما
ننه
دد
عمه
به
اینا رو میگه.من از ۳ ماهگی براش کتاب داستان میخونم روزی چند بار
تلویزیون هم اصلا نمیذارم ببینه

دختر منم بیشتر ساکت هر از گاهی ااا میگه و خخخ

اره باباو بح میگه
دست میزنه
بای بای میکنه😅

سوال های مرتبط