کافیه دیگه یعنی مشکلی نداره
دده گگگگ بَبَ مَمْ
عزیزم خیییییلی عجله دادی بچه من تازه یاد گرفته بگه بابا
دد گگ گوووبابا ماما
ده ،دده،بابا،ماما،عمه،گه،اسم دوتا از عروسکاشم میگه ،تدی و میگه تد ، به استیج هم میگه اسیج قربونش برم🥹❤️یه سری صدا های دیگه هم از خودش در میاره
ده ده گگه تت هر چی گیرش بیاد میگه
بابا دد اد گاگا بووو اینارو میگه
ماشالله چقد دقت میکنید منم یه بجه دیگه دارم اصلا اینیکی یادم رفته😪😪😪
همونایی ک مامان پنبه گفت
بابا ننه البته به زبون خو دش دیگه دادا بع یعنی میگه بریم ب میگه بده ااااب اینم میگه
دده مامان بابا ننه عمه خان دایی عمو زشته🤣🤣🤣
هیچی فقط خیلی کم هر چند روز یکبار تو بازی کردنش نامفهوم میگه ماما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.