وای دکتر گفت باید سرکلاژ کنم😭
چکار کنم

۱۳ پاسخ

چیز خاصی هم نیس اصلا نمیفهمی

انجام بده خیال خودتو راحت کن

اینجوری ک به نفع خودته من الان ۱۰ روز سرکلاژ کردم دیگه نگران نیستم

واسه خودمم انتی 36بود انومالی رفته بود بالا دکترم گفت اگه اومده باشه پایین سرکلاژ میکنم .ولی رعایت کردم خداروشکر رفت بالا

پیش چه دکتری رفتی؟

با سرویکس ۳۶؟والا من ان تی ۳۲بود سرویکسم دکترم گفت خوبه نیاز ب سرکلاژم نیست

من 34 بود فقط شیافت داد

سرکلاژ چیزی نیس که بترسی نترس عزیزم بهتر برای شرایطی که داشتی به خاطر سابقه ات لازمه

عزیزم چه اشکالی داره؟ شما سابقه ی زایمان زودرس هم داری اینجوری خیلی مطمئن تر میشی. خداروشکر که به موقع تشخیص دادین

اع
طول سرویس من تو ان تی ۳۶ بود
پایینه؟!

هیچی متوجه نمیشی سخت نگیر و نگران نباش ❤️ فقط بعدش مراقبتت بیشتر میشه

سرویکست چند

مگه طولش چقدره ؟

سوال های مرتبط