۵ پاسخ

اینجوری بود لباساش گرم بود

تصویر

لعنت،به این مریضی ها منم از دیشبه درگیر تب و سرفه این بچم

تب و لرز داره.استا بده.پاهاشو سشوار بکش اروم میشه

من شنیدم وقتی سر داغه و دست و پا یخه یعنی تب بالاست تبش رو با پروفن یا شیاف کنترل کن

ویروس کوفتی😑 پسر منم از دیشب گرفته گلو داغون تب از 39 پایین نمیاد ولی دستو پاهاش یخه
ویروس انفولانزاست عزیزم ببرش دکتر
با راهکار خونگی نمیشه کاری کرد

سوال های مرتبط