بخور خواهر من هفته ای دو سه بار فسفود میخورم خیلی ام بهم میچسبه
سخت نگیر با لذت استفاده کن
خودت درست کن با مرغ و گوشت قارچ ک خیلی ناسالم نباشه
بخور بابا چه خبره بارداری هوس میکنی سخت نگیر
من ک همه چی میخورم 😂
من 2 باری خوردم
نه عزیزم یک یا دوبار در طول بارداری هیچ ضرری نداره
بخور بابا من زیاد فست فود خوردم تاحالا
بخور عزیزم سعی کن خودت درست کنی که از سلامتش مطمعن بشی ولی اگه شرایطشو نداری و بیرون میخای بخوری سعی کن با مرغ باشه که سوسیس و کالباس داخلش نباشه اونارو خام میزارن روش نخوری بهتره
بخور بابا چیزی نمیشه نوش جونت من زیاد خوردم
اینقد خوردم😐
نه بخور من خوردم
در حد هوس مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.