۲ پاسخ

بچه منم وقتی رفلاکس اعنتی رو گرفت سبنه رو کمتر میخوره ۱۰ دقیقه میگیره اولش که اصلا نمیگرفت جیغ میزد

چون اون راحت تره

سوال های مرتبط